Darmowy zwrot przez paczkomat
Darmowy zwrot towarów przez paczkomat - poradnik
Wszyscy lubimy dokonywać zakupów przez Internet, ponieważ pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu, a także gotówki. Niestety czasami zdarza się, że zamówione produkty niespełnianą naszych oczekiwań i musimy je zwrócić. Aby ułatwić Ci ten proces, przygotowaliśmy praktyczny poradnik, w którym znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące zwrotów z InPost. Zapraszamy do lektury! Gwarantujemy, że oddawanie produktów jeszcze nigdy nie było tak szybkie.
Ile mamy dni na zwrot towarów?
Ile mamy dni na zwrot? W GearPro konsument ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni oraz obowiązek zwrócenia produktów w ciągu kolejnych 14 dni. Zakupiłeś towar z Fakturą VAT? Skontaktuj się z nami, na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie.
Jakie towary zwrócimy przez paczkomat?
W przypadku zwrotów przez paczkomat ważną kwestią są gabaryty zwracanego produktu. Upewnij się czy produkt zmieści się do paczkomatu. Skrytki paczkomatowe obsługują 3 rodzaje gabarytów:
-
Gabaryt A - maksymalne wymiary 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
-
Gabaryt B - maksymalne wymiary 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
-
Gabaryt C - maksymalne wymiary 41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
Jak zwrócić paczkę?
Aby zwrócić otrzymaną przesyłkę, należy wykonać kilka nieskomplikowanych kroków – cały proces zajmie nie więcej niż kilka minut! A więc: jak zwrócić paczkę?
-
Wejdź na stronę internetową szybkiezwroty.pl;
-
Z listy sklepów wybierz GearPro
-
Wypełnij formularz – będzie Ci potrzebny numer zamówienia;
-
Poczekaj na potwierdzenie – wyślemy do Ciebie e-mail i SMS z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu;
-
Wypełnij formularz zwrotu który dołączysz do przesyłki - pobierz formularz;
-
Wyślij paczkę ze zwrotem – nadaj ją w najbliższym Paczkomacie, używając kodu nadania, który od nas otrzymasz;
Jeśli zwracasz produkt na gwarancji - wypełnij formularz gwarancyjny który dołączysz do przesyłki - pobierz formularz;